Десет години след основаването си, "Агрион" е една от най-познатите марки в земеделието - 75 на сто от всички собственици на земя ни познават, а над 70 на сто от арендаторите са или биха станали наши партньори. Това казва изпълнителният директор на компанията Анатоли Георгиев в интервю за в. Капитал.
Най-доброто нещо, което се случи през тези години, е, че не спряхме да се променяме според средата и изискванията на нашите клиенти. Още в началото на своята дейност "Агрион" започна да налага нови правила в сектора - извадихме на светло сделките със земеделска земя, изградихме национална верига от офиси във всички областни градове. Въведохме индивидуален механизъм за определяне на цената на земята, който даде възможност за честна и справедлива оценка. Помагаме да се развива българското земеделие, допълва Анатоли Георгиев.
По думите му, сега компанията навлиза в нов етап – тя стана първата, която изцяло дигитализира процесите и сега през сайта могат да се правят почти всички сделки със земя - отдаване, покупка или продажба. Агрион общува с фермерите в реално време през чатове, вайбър и горещ телефон. Процедурите са опростени до степен, в която фермерът или продавачът на земя почти не трябва да става от стола си, за да сключи сделка.
Предстоят още иновации в тази посока, които да улеснят както клиентите, така и процесите в компанията, допълва още изпълнителният директор на дружеството.
Целият разговор с Анатоли Георгиев прочетете тук
Можете да направите запитване директно към нашия централен офис, по телефон или имейл
Вижте всички брокериВсички записали се ще получават известия по имейл и SMS