„Агрион“ грабна награда на КРИБ за пазарна експанзия

Земеделската компания отчита завидни резултати през последните 6 години
 


Лидерът в управлението на земеделски активи „Агрион“ взе голямата награда в категорията „Пазарна експанзия“ по време на годишните награди на сп. Икономика и КРИБ. 
Ценното отличие бе връчено на изпълнителния директор Анатоли Георгиев лично от  Илиян Терзиев, председател на Камарата на строителите в България. На бляскавата церемония в столичната зала „Джон Атанасов“ присъстваха министри и стотици собственици и мениджъри на компании. 
Това е поредната награда, която „Агрион“ получава от КРИБ. През 2019 година компанията бе отличена за растеж от най-голямата работодателска организация.
През 2016 година изпълнителният директор на финансиращото дружество „Агрион Финанс", част от „Агрион", Светла Боянова получи награда за принос в развитието на сектор „Земеделие“ в конкурса Мистър и Мисис Икономика 2016.
„Това, че получаваме пореден приз за растеж от КРИБ означава висока оценка за устойчивия бизнес модел на нашата компания и верния път, който следваме неотклонно през годините“, заяви при получаването на наградата Анатоли Георгиев.
„За над 6-те години, в които работим, ние извадихме на светло бизнеса с управлението на земеделски земи. Сега трасираме пътя към следващата стъпка – дигитализация на селското стопанство, създаване на нови бизнес ниши, изграждане на устойчива инфраструктура, която да дава плодове години след това“, допълни изпълнителният директор на „Агрион“.
По думите му, впечатляващият ръст, който компанията постигна по всички ключови показатели, превръща Агрион“ в земеделски бранд №1 на България. „Тази награда ще бъде наш стимул да продължим да полагаме усилия в посока окрупняване на земеделската земя, подобряване на статута й и повишаване на нейната добавена стойност“, каза още Анатоли Георгиев. 
Въпреки трудностите, през тази година конкуренцията за наградите на сп. Икономика и КРИБ е изключително голяма. Отличията обаче отиват при най-успелите компании, заяви председателят на КРИБ Кирил Домусчиев.
Откакто е на българския пазар, „Агрион“ се наложи категорично като най-разпознаваемият и предпочитан земеделски бранд в България. Компанията въведе най-модерните и съвременни форми на управление на поземлени активи. „Агрион“ предложи уникален бизнес модел, което го превърна в предпочитаният партньор на земеделските производители. „Агрион“ е първата българска компания, която въведе нови стандарти в земеделието, излизайки от анонимния модел на повечето посредници в бранша. Дружеството се ползва с най-голямо доверие и се посочва от фермерите като предпочитан партньор при сделка.