Търсим бизнес партньор в областта на човешките ресурси (HRBP), който да подпомага ежедневната работа на отдела. В тази роля ще работите в тясно сътрудничество с ръководния екип на компанията, при управлението на процесите в областта на човешките ресурси, включително за ангажираност на служителите, взаимоотношения с тях, възнаграждения, набиране на персонал, дисциплинарни мерки, обучение и развитие.
Основните Ви отговорности:
- Прилагане и администриране на процесите и процедурите в областта на човешките ресурси.
- Изготвяне на предложения, насочени към непрекъснато подобряване и добавяне на стойност към услугите в областта на човешките ресурси
- Улесняване на процеса на подбор на кандидати; интервюта; предлагане на работа; проверка на миналото; и детайли по настаняването на кандидатите;
- Провеждане на интервюта при назначаване и напускане
- Подготвяне и администриране на документи, свързани с трудовите правоотношения, като трудови договори, анекси, заповеди за прекратяване/изплащане на обезщетения и други, по точен, съобразен с изискванията начин и навреме, както и изготвяне на доклади и статистически данни, свързани с човешките ресурси, при поискване.
- Подпомагане осъществяването на ефективен процес на въвеждане на служителите, целящ да осигури гладко и ефективно въвеждане и ориентиране на новите служителите.
- Подпомагане и участие в дейности, свързани с вътрешната комуникация, организирането на вътрешни и корпоративни събития;
- Работа в тясно сътрудничество с ръководството и служителите за подобряване на работните взаимоотношения, изграждане на морал и повишаване на производителността и задържането на персонала;
- Активно участие в кампании за набиране на персонал; панаири на труда; програми за връзки с колежи;
Очакваме от вас, да сте:
- Енергична личност и да имате нагласа и способност за работа в екип и динамична среда
- Имате отлични комуникационни, междуличностни, организационни умения
- Притежаване умения за определяне на приоритети и управление на времето.
- Точността, вниманието към детайлите и способност за запазване на конфиденциална информация са ваша отличителна чертa
Нашите изисквания:
- Бакалавърска или магистърска степен в областта на управлението на човешките ресурси, бизнес администрацията или в съответната област;
- 3+ години професионален опит в областта на човешките ресурси, за предпочитане като специалист по човешки ресурси;
- Задълбочено познаване на трудовото законодателство и пълно разбиране на всички функции в областта на човешките ресурси;
- Умения за лидерство и работа в екип;
Ние Ви предлагаме:
- Работа в екип от професионалисти в динамично развиваща се компания
- Постоянен трудов договор и коректни трудови взаимоотношения
- Добра социална политика
- Ваучери за храна
- Програма за обучение и развитие