Основни отговорности за позицията:
• правилно и своевременно попълва и осчетоводява първични и вторични счетоводни документи;
• извършва текущо отчитане на извършените стопански операции и постъпилите документи и правилно съставя счетоводните статии по сметки;
• следи за правилното съставяне на първични и вторични счетоводни документи и за тяхното осчетоводяване;
• участва в инвентаризации на ДМА и НДMА;
• изготвя справки и анализи с цел подпомагане на ръководството при вземане на решения;
• следи плащанията и финансовите процеси;
• осъществява контакти с представители на финансови, данъчни и контролни органи и институции и съдейства при извършване на проверки и ревизии.
Успешният кандидат притежава:
• висше икономическо образование, специалност “Счетоводство и контрол”;
• опит на сходна позиция мин.2 год.
• добра компютърна грамотност – опит с ERP системи и отлично използване на MS Office;
• умение за работа в екип;
• организираност и аналитичност.
Ние предлагаме:
• работа в отлично организиран екип от професионалисти
• възможност за обучение и професионално развитие и изява във водеща в отрасъла си компания.
• конкурентно възнаграждение и трудов договор към Омега Агро Инвест ЕООД
Очакваме Вашите документи (мотивационно писмо, автобиография и актуална снимка)
Всички кандидати, одобрени по документи ще бъдат поканени на интервю.
Конфиденциалността на всички кандидатури е гарантирана по смисъла на ЗЗЛД.